Iedereen kan afval kwijt in toegewezen container of reservecontainer

Avri laat weten dat storingen waar sommige van de nieuwe en bestaande ondergrondse containers van Avri mee te kampen hadden, vanaf afgelopen weekend voor het grootste deel opgelost zijn. Alle inwoners kunnen hun afval kwijt in de toegewezen container of reservecontainer.

Werkt uw container nog niet naar behoren, dan heeft Avri op uw container een sticker geplakt waarop staat welke oplossing geldt voor de betreffende container. Heeft u toch nog problemen met uw container of afvalpas en maakt de sticker op de container niet duidelijk wat u moet doen? Neem dan contact op met Avri via (0345) 58 53 53 of mail naar info@avri.nl.

Avri werkt doorlopend aan oplossen ICT-problemen
Ondertussen werken Avri en haar ICT-partners achter de schermen doorlopend aan het oplossen van de ICT-problemen, zodat alle containers zo snel mogelijk werken zoals het hoort. Avri heeft te maken met meer kinderziektes dan was voorzien, met name in de ICT-sfeer. Zoals in de afstemming van en complexe samenwerking tussen meerdere ICT-systemen die nodig zijn om containers, passen en registratie goed te laten verlopen.

Meer informatie:
veel informatie over de nieuwe manier van afval aanbieden is te vinden (bij de veelgestelde vragen) op afvalscheidenheelgewoon.nl
wilt u een melding maken? Dat kan in veel gevallen via deze pagina op avri.nl
kijk op de website van Avri voor de afvalkalender voor juli tot en met december

Naar de ondergrondse container
De meeste inwoners in Rivierenland brengen vanaf 1 juli hun restafval naar ondergrondse containers. Zo ook in Zaltbommel. Daarmee willen de acht Avri-gemeenten de hoeveelheid herbruikbare grondstoffen verhogen en het aantal kilo’s restafval verminderen.

DEEL DEZE INFORMATIE

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Scroll naar top